Infolinia:

Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 20:00
Sobota: 8:00 – 16:00

tel. +48 22 460 55 63
Obsługa połączeń z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych. Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Domeny, Hosting – eFirma Poczta Polska kontakt

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie w Centrum Pomocy, w sprawach domen, hostingu w eFirma, skontaktuj się korzystając z poniższego formularza.

Poczta Polska nawiązała współpracę ze spółką home.pl w zakresie dostarczania profesjonalnych usług hostingowych dla polskich przedsiębiorców. Współpraca ma na celu dostarczenie jak najlepszych usług hostingowych (np. serwery, sklepy internetowe, domeny). Więcej informacji

Skorzystaj z formularza, aby skontaktować się z home.pl w sprawie usług hostingowych w eFirma:

Dodatkowe informacje o świadczonej pomocy

Dział Obsługi Klienta home.pl świadczy pomoc w dniach: poniedziałek – piątek: 8:00 – 20:00 i w sobotę: 8:00 – 16:00, za pośrednictwem następujących kanałów: infolinia, e-mail. Wsparcie konsultantów obejmuje pomoc dotyczącą usług hostingowych, domen lub innych usług internetowych oferowanych w ramach eFirmy Poczty Polskiej.
Podczas kontaktu z Działem Obsługi Klienta w sprawie hostingu, domen lub innych usług internetowych można uzyskać pomoc na temat: faktur i płatności, cesji, aktualizacji danych czy podstawowej konfiguracji usług. Można także skorzystać ze wsparcia technicznego.

Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez zgłoszenie się do organizacji konsumenckich (Stałe Polubowne Sądy Konsumenckie, Miejski lub Powiatowy Rzecznik Konsumenta).